امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

آلبوم عکس های گل پسرم

هدیه نی نی عکس به امیرحسین

1393/9/8 10:46
738 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من 2 بار در سایت نی نی عکس عکسای امیرحسین جان را ارسال کردم و در هفته ششم به عنوان پر بازدید ترین عکس هفته و در هفته هشتم به عنوان پر امتیاز ترین عکس هفته انتخاب شده است به لطف همه دوستان و فامیل ان شاله به عنوان عکس برتر ماه هم انتخاب بشه بهش رای بدین ممنون می شم چند روز پیشم از سایت نی نی عکس زنگ زدند و جایزه امیر جونم را ارسال کردند تا رسید عکساشم می زارم

دوستان هدیه امیر جونم رسید

امیر جون مامانی اینم برات به یادگاری می زارم بدونی چقدر به عکس خشملت رای دادن و هوادار داشتی نازنینم

پسندها (9)

نظرات (7)

بانو
8 آذر 93 20:07
ایشاله که حتما گل پسرمون اول میشه
مامان آیهان
12 آذر 93 21:02
خانومی جایزتون نرسید؟ فکر کنم سر کاری بود. آیهان هم هر روز کلافم می کنه چرا جایزم نیومد
✿مامان عاطفه✿
پاسخ
هنوز نیومده اگه اومد خبرت می کنم عزیزم فک نکنم سر کاری باشه آخه بهم زنگ زدند آدرسو چک کردند شاید پست معمولی کردند که دیر میاد
مامی جون
13 آذر 93 19:22
سلااااااام خاااااله عاطفه جوووون شما به جشن تولد دعوت شدید! تو شادی ما، برای تولد (نگارجون)شریک باشید، منتظرتونیم! [ ]
مامی جون
13 آذر 93 19:52
آفرررررررین امیرحسین جان خااااله امیدوارم اول بشی ایشالا
مامان آیهان
16 آذر 93 21:57
مبارکه خانومی چشمت روشن . آیهان که هر روز سراغشو می گیره پشیمون شدم از اینکه بهش گفتم پسرمو ببوس
✿مامان عاطفه✿
پاسخ
حالا لا اقل خیالت راحته که میاد یه روزی از این روزا راستی ایده را از خودت گرفتم برا ساخت پست برنده شدن در نینی وبلاگ ایده جالبی بود
مامان نوشين و بابا علي
27 دی 93 10:12
سلام عزيزم، از هديه تا حالا كه خبري نبوده، چند بارم زنگ زدم ، ميگن چند وقت ديگه ميفرستيم، والا شما اگه ديدي ما هم ديديم
مامی جون
30 بهمن 93 21:41
سلام عاطفه جان خوبید عزیزم کم پیدایین دلم براتون تنگ شده امیرحسین خاله چطوره خوبه امیدوارم خوب وخوش باشین عزیزم همیشه بیادتونم..