امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

آلبوم عکس های گل پسرم

قالب جدید برای وبلاگ امیر حسین

1393/8/2 22:36
721 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم مدت ها بود می خواستم برات قالب وبلاگی طراحی کنم که خیلی خاص باشه  با این که رنگ صورتی را دخترونه میدونن ولی من رنگ صورتی را برای قالب وبلاگت انتخاب کردم و هد وبلاگتم خودم طراحی کردم مامانی در حدی که بلد بودم و از دستم بر میومد امیدوارم خوشت بیاد و دوسش داشته باشی البته پایین هر پستت هم یکی از اخمو ترین عکسات را که داری گریه میکنی را گذاشتم و دکمه بالا بر وبلاگتم نی نی کوچولویی هاته  که خیلی دوسشون دارم و از همه قشنگ ترم تو لباس گربه تپله هستش که امیدوارم بعدها دعوام نکنی این بود تموم هنرم در ساخت وبلاگ ولی تابه حال خیلی وبلاگتو تغییر دادم ولی از این نوع فعلا" خیلی راضیم هرچند مطمئنم تا روزایی که وبلاگو خودت خواهی دید حتما" دوباره متحول خواهد شد

برای اینکه این پست بی روح نباشه اینم از روحش

پسندها (13)

نظرات (1)

شفیعی
11 آبان 93 14:05
قالب وبلاگت حرف نداره مخصوصا" اینکه کار خودتم هست